ستمبر 12, 2020

گرافکس ڈیزائنگ کیا ہے

 

جب آپ گرافک ڈیزائن کے بارے میں سوچتے ہیں تو کیا آپ فنکارانہ اشتہارات کے بارے میں سوچتے ہیں؟ ویب سائٹس پر آنکھ پکڑنے والے گرافکس؟ میگزینوں میں بڑے پیمانے پر اہتمام سے پھیلا ہوا ہے؟ اگرچہ یہ مثالوں گرافک ڈیزائن کی تعریف کے تحت یقینی طور پر فٹ ہیں ، لیکن اس اصطلاح میں بہت کچھ شامل ہے: پوسٹر ، انفوگرافکس ، کتاب کا احاطہ ، پروڈکٹ لیبل ، لوگو ، بزنس کارڈ ، نشان ، ویب سائٹ ترتیب ، موبائل ایپس ، سافٹ ویئر انٹرفیس۔ فہرست جاری ہے۔

 

تو ، بالکل گرافک ڈیزائن کیا ہے؟ گرافک ڈیزائن کی ان مثالوں کی فہرست بنانا ایک اچھی شروعات ہے ، لیکن اس میں پوری تصویر پینٹ نہیں ہوتی ہے۔ اگرچہ کسی مضمون میں پورے گرافک ڈیزائن فیلڈ کی تفصیلات اور پیچیدگیوں کا احاطہ ممکن نہیں ہوسکتا ہے ، لیکن یہ اعلی سطحی جائزہ آپ کو تخلیقی کیریئر کے اس میدان کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد فراہم کرے گا۔

 

Graphic design basics

گرافک ڈیزائن کے معنی کو بہتر طور پر سمجھنے کے لئے ، ان عناصر اور اصولوں سے آگاہ ہونا ضروری ہے جو ڈیزائن تیار کرتے ہیں۔ ضعف حیرت انگیز اور متاثر کن ڈیزائن تخلیق کرنے کے لئے عناصر ایک دوسرے کے ساتھ مل کر یا مخالفت میں استعمال ہوتے ہیں۔

 

ان گرافک ڈیزائن عناصر میں شامل ہیں:

 

رنگ

فارم

لائن

شکل

سائز

جگہ

بناوٹ

گرافک ڈیزائنرز ڈیزائن کے اصولوں پر بھی عمل پیرا ہوتے ہیں ، جو بنیادی طور پر ہدایت نامہ کا ایک سیٹ ہوتا ہے جو کسی ڈیزائن کو موثر ترکیب حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ بنیادی اصول کام کے ٹکڑے میں توازن اور استحکام پیدا کرنے میں معاون ہیں۔

 

ان گرافک ڈیزائن اصولوں میں شامل ہیں:

 

بقیہ

اس کے برعکس

زور دینا

تحریک

تناسب

تال

آپ نے یہ پرانی کہاوت سنی ہوگی کہ "قواعد کو توڑنا ہے" ، جو واقعی اس معاملے میں سچ ثابت ہوسکتے ہیں۔ لیکن ایک اچھے گرافک ڈیزائنر کو ان اصولوں کو توڑنے کا شعوری فیصلہ کرنے سے پہلے ان اصولوں کو سمجھنا ضروری ہے۔

ڈیزائن کے سات اصول

 

ڈیزائن کے 7 اصول

ڈیزائن کے اصول وہ قواعد ہیں جن کو ڈیزائنر کو ایک موثر اور دلکش ترکیب بنانے کے ل follow عمل کرنا چاہئے۔ ڈیزائن کے بنیادی اصول زور ، توازن اور صف بندی ، اس کے برعکس ، تکرار ، تناسب ، تحریک اور سفید جگہ ہیں۔

 

ڈیزائن آرٹ سے مختلف ہوتا ہے جس میں اس کا ایک مقصد ہوتا ہے۔ ضعف سے ، اس فعالیت کی ترجمانی اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کی گئی ہے کہ کسی تصویر کا ایک مرکز ، توجہ کا مرکز ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ سوچ رہے ہوں ، ‘لیکن انتظار کرو! میں نے سوچا کہ ڈیزائن تخلیقی صلاحیتوں کے بارے میں ہے؟ 'اگر آپ ابھی کوئی کاروباری یا ڈیزائنر ہیں جو ابھی شروعات کر رہے ہیں تو ، آپ کو جنگلی جاکر پہلی پانچ اقسام اور رنگوں کو یکجا کرنے کا لالچ ہوسکتا ہے ، جو آپ کو یقین ہے کہ آپ کچھ نیا بنا رہے ہیں اور نئی. آپ شاید اپنے آپ کو ایسے ڈیزائن کے ساتھ ملیں گے جو پیچیدہ ، نامکمل یا عمدہ بدصورت ہو۔

 

گرافک ڈیزائن ، کسی بھی نظم و ضبط کی طرح ، سخت قوانین پر عمل پیرا ہے جو کام کو مستحکم اور متوازن بنانے کے لئے سطح کے نیچے کام کرتے ہیں۔ اگر کام اس توازن سے محروم ہے تو ، یہ کمزور اور غیر موثر ہوگا۔

 

یہ مضمون آپ کو ڈیزائن کے 7 بنیادی اصولوں کے ذریعے لے گا جو آپ کے اگلے پروجیکٹ کو نمایاں کریں گے۔

 

1. زور دینا

-

مثال کے طور پر ڈیزائن کے زور دینے کے اصول: اسٹیج پر وایلن گٹار والا پوسٹر

ہینڈل کے مسیحا راکس کے ل m miai313 کے ذریعے پوسٹر ڈیزائن

کہتے ہیں کہ آپ کنسرٹ کیلئے ایک پوسٹر بنا رہے ہیں۔ آپ اپنے آپ سے پوچھیں: میرے ناظرین کو جاننے کے لئے معلومات کا پہلا ٹکڑا کیا ہے؟ کیا یہ بینڈ ہے؟ یا کنسرٹ پنڈال؟ دن اور حاضری کی قیمت کے بارے میں کیا خیال ہے؟

 

ایک ذہنی خاکہ بنائیں۔ آپ کے دماغ کو معلومات کو منظم کرنے دیں اور پھر اپنے ڈیزائن کو اس انداز میں ترتیب دیں کہ اس ترتیب سے مواصلت ہو۔ اگر بینڈ کا نام انتہائی ضروری معلومات ہے تو ، اسے بیچ میں رکھیں یا پوسٹر پر اس کا سب سے بڑا عنصر بنائیں۔ یا آپ اسے مضبوط ترین ، دلیرانہ قسم میں ڈال سکتے ہیں۔ رنگ نظریہ کے بارے میں جانیں اور بینڈ کا نام پاپ بنانے کے لئے رنگین رنگ کے مضبوط مرکب استعمال کریں۔

 

آؤٹ لائن کے بغیر لکھنا یا بلیو پرنٹ کے بغیر بلڈنگ کی طرح ، اگر آپ اپنی بات چیت کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اس کے واضح خیال کے بغیر اپنی تشکیل شروع کردیں تو ، آپ کا ڈیزائن کامیاب نہیں ہوگا۔

 

2. توازن اور صف بندی

-

مثال کے طور پر ڈیزائن بیلنس کے اصول: پہاڑوں پر اشتہار ڈیزائن کے رنگین غروب آفتاب

شمپرین کے لئے رمسٹرنگا کے پوسٹر ڈیزائن

کبھی بھی یہ نہ بھولیں کہ آپ کے صفحے پر لگانے والے ہر عنصر کا وزن ہوتا ہے۔ وزن رنگ ، سائز یا ساخت سے ہوسکتا ہے۔ جیسے آپ اپنے تمام فرنیچر کو کمرے کے ایک کونے میں نہیں رکھتے ہیں ، اسی طرح آپ اپنی ساخت کے ایک ہی حصے میں اپنے تمام بھاری عناصر کو بھیڑ نہیں سکتے ہیں۔ توازن کے بغیر ، آپ کے سامعین ایسا محسوس کریں گے جیسے ان کی آنکھ صفحے سے ہٹ رہی ہے۔

 

متوازی ڈیزائن ایک برابر لائن کے دونوں طرف سیدھے ہوئے مساوی وزن والے عناصر کے ذریعہ توازن پیدا کرتا ہے۔ دوسری طرف ، غیر متناسب ڈیزائن متضاد وزن کا استعمال کرتا ہے (جیسے ایک چھوٹے عنصر کو متعدد چھوٹے عناصر کے ساتھ متضاد) ایک ایسی تشکیل تیار کرنے کے لئے جو یہاں تک کہ نہیں ہے ، لیکن پھر بھی توازن رکھتا ہے۔

 

کبھی کبھی بورنگ نہ ہونے کی صورت میں ، سڈول ڈیزائن ہمیشہ ہی خوش کن ہوتے ہیں۔ غیر متناسب ڈیزائن زیادہ جرات مندانہ ہیں اور آپ کی تشکیل میں حقیقی بصری دلچسپی اور تحریک لے سکتے ہیں (اس کے بعد مزید!)

 

3. اس کے برعکس

-

مثال کے طور پر ڈیزائن کے برعکس اصول: سیاہ پینتھر بلی ڈیزائن

ماما جے کے لئے ڈاریا وی کے پوسٹر ڈیزائن

اس کے برعکس لوگوں کا کیا مطلب ہوتا ہے جب وہ ڈیزائن "پاپس" کہتے ہیں۔ یہ صفحہ سے دور آتا ہے اور آپ کی یادوں میں چپک جاتا ہے۔ اس کے برعکس آپ کے ڈیزائن میں عناصر کے مابین جگہ اور فرق پیدا ہوتا ہے۔ آپ کا پس منظر آپ کے عناصر کے رنگ سے نمایاں طور پر مختلف ہونے کی ضرورت ہے لہذا وہ ایک دوسرے کے ساتھ ہم آہنگی سے کام کریں اور پڑھنے کے قابل ہوں۔

 

اگر آپ قسم کے ساتھ کام کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو ، اس کے برعکس سمجھنا ناقابل یقین حد تک ضروری ہے کیونکہ اس کا مطلب ہے کہ آپ کی قسم کا وزن اور جسامت متوازن ہے۔ اگر آپ کے سامعین کو یہ کیسے معلوم ہوگا کہ اگر سب کچھ جرات مندانہ ہے تو سب سے اہم چیز کیا ہے؟

 

جب آپ واقعتا strong مضبوط ، موثر ڈیزائن کی مثالیں ڈھونڈتے ہیں تو ، آپ کو نوٹس ملے گا کہ زیادہ تر ڈیزائنوں میں صرف ایک یا دو ٹائپ سرفیس شامل ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس کے برعکس مؤثر طریقے سے دو مضبوط فونٹس (یا مختلف وزن میں ایک مضبوط ٹائپ فاسس) کے ساتھ موثر طریقے سے حاصل کیا جاسکتا ہے۔ جب آپ فونٹ شامل کرتے ہیں تو ، آپ اپنے ڈیزائن کے مقصد کو گھٹا دیتے ہیں اور اسے الجھا دیتے ہیں۔

 

4. تکرار

-

مثال کے طور پر ڈیزائن کی تکرار کے اصول: عمودی نمبر اور ٹیکسٹ ڈیزائن

Zoom.de کے لئے روبوپیراڈا کے ذریعہ پوسٹر ڈیزائن

اگر آپ اپنے آپ کو دو مضبوط ٹائپ فاسس یا تین مضبوط رنگوں تک محدود کرتے ہیں تو ، آپ کو جلد ہی پائے گا کہ آپ کو کچھ چیزوں کو دہرانا پڑے گا۔ ٹھیک ہے! یہ اکثر کہا جاتا ہے کہ تکرار ڈیزائن کو متحد اور مستحکم کرتی ہے۔ اگر آپ کے بینڈ پوسٹر میں صرف ایک چیز نیلے رنگ کے اٹلی کے سانس سیریف میں ہے تو ، یہ غلطی کی طرح پڑھ سکتی ہے۔ اگر تین چیزیں نیلے رنگ کے اٹالک سانس سیریف میں ہیں تو آپ نے ایک شکل تیار کرلی ہے اور اپنے ڈیزائن کے کنٹرول میں واپس آ گئے ہیں۔

 

میری شاعری

 رہے ہمیشہ یارب تیری کرم نوازی

صدا رہوں تیری رضا پہ میں راضی

لاآف دیزائن بیلنس


Balance

 کبھی بھی یہ نہ بھولیں کہ آپ کے صفحے پر لگانے والے ہر عنصر کا وزن ہوتا ہے۔ وزن رنگ ، سائز یا ساخت سے ہوسکتا ہے۔ جیسے آپ اپنے تمام فرنیچر کو کمرے کے ایک کونے میں نہیں رکھتے ہیں ، اسی طرح آپ اپنی ساخت کے ایک ہی حصے میں اپنے تمام بھاری عناصر کو بھیڑ نہیں سکتے ہیں۔ توازن کے بغیر ، آپ کے سامعین ایسا محسوس کریں گے جیسے ان کی آنکھ صفحے سے ہٹ رہی ہے۔


متوازی ڈیزائن ایک برابر لائن کے دونوں طرف سیدھے ہوئے مساوی وزن والے عناصر کے ذریعہ توازن پیدا کرتا ہے۔ دوسری طرف ، غیر متناسب ڈیزائن متضاد وزن (جیسے ایک چھوٹے عنصر کو متعدد چھوٹے عناصر کے ساتھ متضاد) استعمال کرتا ہے تاکہ ایسی ترکیب بنائی جاسکے جو یہاں تک کہ نہیں ہے ، لیکن پھر بھی توازن رکھتی ہے۔


کبھی کبھی بورنگ نہ ہونے کی صورت میں ، سڈول ڈیزائن ہمیشہ ہی خوش کن ہوتے ہیں۔ غیر متناسب ڈیزائن زیادہ جرات مندانہ ہیں اور آپ کی تشکیل میں حقیقی بصری دلچسپی اور تحریک لے سکتے ہیں (اس کے بعد مزید!)

حمد

استغفار اور دعائیں